Masina selectată
PEUGEOT 206 SW (2E/K) 2.0 16V
Ani fabricaţie
2002-prezent
Cilindree
1997 CMC
Cai putere
136
KW
100
Combustibil
benzina
Cod motor
RFN (EW10J4)
Caută o maşină
Autentificare
Categorii produse
Filtru producător
Modul tractare
Filtre
Mecanism de tractare:
Imagine | Produs | Caracteristici | Preţ |
---|---|---|---|
Modul tractare Marca BOSAL Cod 1233843 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare nedemontabil Aprobare : EC2006 Valoare-D [kN] : 6.30 Încarcare bara tractare [kg] : 50 Greutatea tractata (kg) : 1100 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |
|
Modul tractare Marca BOSAL Cod 1233844 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare demontabil Aprobare : EC2014 Valoare-D [kN] : 6.30 Încarcare bara tractare [kg] : 50 Greutatea tractata (kg) : 1100 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |
|
Modul tractare Marca THULE Cod 1801060 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare nedemontabil Timp de montare (în ore) : <1,5 Aprobare : EC Greutatea tractata (kg) : 1100 Valoare-D [kN] : 6.3 Încarcare bara tractare [kg] : 50 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |
|
Modul tractare Marca THULE Cod 1801061 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare demontabil Varianta echipare : BMC Aprobare : EC Greutatea tractata (kg) : 1100 Valoare-D [kN] : 6,3 Încarcare bara tractare [kg] : 50 Timp de montare (în ore) : <1,5 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |